На всю продукцію діє гарантія 12 місяців!

Гарантійні зобов’язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:
• випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
• пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
• пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
• пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
• наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Просимо звернути вашу увагу, що наявність браку та недокомплектація посилки має бути зафіксована працівником Нової Пошти у формі акту.